L’ALUMNAT DEL CFGS VISITEM LA BARCELONA WINE WEEK

Ahir dia 4 de febrer, l’alumnat de 1r i 2n del CFGS de Màrqueting i Publicitat amb perfil enològic, que cursem al centre, vam visitar la Barcelona Wine Week al recinte de Montjuïc. Es tracta de la primera edició d’aquesta fira, únicament centrada en el sector vitivinícola, que fins ara havia estat lligada a Fira Alimentaria. Durant tres dies, prop de 600 expositors i 40 denominacions d’origen mostren els seus productes i les seves novetats. L’objectiu de la Barcelona Wine Week és convertir-se en el major aparador del sector a nivell internacional.

En el nostre cas, alumnat i professorat del cicle vam assistir a algunes xerrades molt interessants com, per exemple, “Com diferenciar-se entre milers de marques de vi?” o “El llenguatge audiovisual del vi”. Així, vam poder conèixer de primera mà els casos d’èxit de campanyes de màrqueting tant conegudes com la de la bodega gallega Martín Códax, Fillo do Atlántico (https://www.youtube.com/watch?v=o90iCefW_oI) o la catalana Democratic Wines (https://www.democraticwines.com/).

Per altra banda, vam visitar alguns dels estands dels cellers de la DO Pla de Bages com Abadal o Can Serra dels Exibis. I també, altres expositors com Nadal, Gramona i Recaredo de Corpinnat. Corpinnat és una marca col·lectiva nascuda per distingir els grans vins espumosos del Penedès a partir de raïm 100% ecològic i collit a mà. Així mateix, vam poder degustar i conèixer el treball de cellers de denominacions d’origen tant diverses com les Illes Canàries, El Bierzo o Les Rías Baixas.

En resum, va ser una jornada molt profitosa tant per l’alumnat com pel professorat!

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>