FEM RÀDIO, FEM PODCAST

Des de l’optativa de Comunicació Audiovisual, l’alumnat de 1r de batxillerat està endinsant-se en el món del Periodisme al llarg del primer trimestre. Amb l’ajuda del Martí Cuxart, cada grup de treball està elaborant un programa de ràdio en format podcast.

Els temes que tractaran seran variats, d’actualitat i destinats a tots aquells interessats en estils de vida saludable, esports, videojocs, música, xarxes socials i qüestions relacionades amb l’adolescència.

Pròximament entrarem a l’estudi de gravació perrquè pugueu escoltar i gaudir dels seus treballs!

Alba Villarta, professora de Comunicació Audiovisual