ELS ALUMNES DE 2N DEL CFGS ASSISTEIXEN A LA RODA DE PREMSA DELS BENET GAMES

El passat dimarts 24 de setembre els alumnes de 2n del CFGS van participar en la roda de premsa dels Benet Games com uns periodistes més. Dins la matèria Disseny i Elaboració de Materials de Comunicació, els alumnes van haver de cobrir aquesta roda de premsa organitzada per l’ajuntament de Sant Fruitós a l’espai de El Bosquet. A l’acte hi van assistir l’alcalde del poble, Joan Carles Batanés, la regidora de Promoció Econòmica, Carme Cruz, i representants d’Oci Esport i Althaia.

La sisena edició dels Benet Games tindrà lloc el cap de setmana del 5 i 6 d’octubre. Es tracta d’un festival d’esport, natura i música a l’aire lliure per a tota la família amb més de 40 activitats, proves esportives i exhibicions per a totes les edats.