EL PROPER DILLUNS COMENÇA EL CURS AMB L’ACOLLIDA AL CENTRE

A causa de la incertesa i d’alguns canvis de criteri recents respecte a les mesures sanitàries, recordeu que el proper dilluns 14 de setembre serà el dia de presentació del curs, en comptes de dijous 10, tal i com s’havia previst inicialment. Es respectarà el següent horari:

L’alumnat de 2n d’ESO entrarà per la porta d’accés habitual (ACCÉS PLANTA BAIXA):

• A les 9:00h, 2n d’ESO A
  • A les 9:10h, 2n d’ESO B
  • A les 9:20h, 2n d’ESO C

L’alumnat de 1r de Batxillerat entrarà per la porta d’emergència situada al darrera del gimnàs (ACCÉS PLANTA 2):

• A les 9:00h, 1r de Batxillerat A
  • A les 9:10h, 1r de Batxillerat B
  • A  les 9:20h, 1r de Batxillerat C

1r d’ESO entrarà per la porta d’accés habitual (ACCÉS PLANTA BAIXA):

• A les 10:45h, 1r d’ESO A
  • A les 10:55h, 1r d’ESO B
  • A les 11:05h, 1r d’ESO C

4t d’ESO entrarà  per la porta corredera de serveis situada al costat del parc que hi ha a la punta de l’institut (ACCÉS PLANTA 1) :

• A les 10:45h, 4t d’ESO A
  • A les 10:55h, 4t d’ESO B
  • A les 11:05h, 4t d’ESO C

3r d’ESO entrarà per la porta corredera de serveis situada al costat del parc que hi ha a la punta de l’institut (ACCÉS PLANTA 1):

• A les 12:30h, 3r d’ESO A
  • A les 12:40h, 3r d’ESO B
  • A les 12:50h, 3r d’ESO C

2n de Batxillerat entrarà per la porta d’emergència situada al darrera del gimnàs (ACCÉS PLANTA 2) :

• A les 12:30h, 2n de Batxillerat  A
  • A les 12:40h, 2n de Batxillerat  B
  • A les 12:50h, 2n de Batxillerat  C (Batxibac)

Properament us informarem també del grup al qual pertany cada alumne. El plànol amb les portes d’accés al centre es pot veure en el document “Pla d’obertura del centre” a la capçalera de la web.

Recordar també que els/les alumnes només han de portar material per prendre nota de les indicacions dels tutors de grup (paper i llapis).

El dilluns 14 no hi haurà transport escolar, que funcionarà amb normalitat a partir del dimarts 15 de setembre.

Cap alumne/a podrà accedir al centre sense la declaració responsable signada pel pare, mare o tutor legal (s’ha enviat i la teniu també a la capçalera de la pàgina web).

A l’entrada, els alumnes es trobaran amb els tutors, que els acompanyaran a l’aula. Es comprovarà que tot l’alumnat porti la mascareta obligatòria i es renti les mans. A més, se’ls prendrà la febre i no podran entrar les persones amb temperatura superior a 37’5º.

A banda del “Pla d’obertura del centre” que fixa el règim d’entrades i sortides i les principals mesures que s’han pres per la situació derivada de la Covid-19, teniu també a la capçalera de la web els dos documents de Salut Escola adreçats a les famílies amb informacions sobre les mesures higièniques i sanitàries derivades de la pandèmia. Per altra banda, també trobareu les autoritzacions per a les entrades i sortides de l’alumnat de Batxillerat i de 2n cicle d’ESO.

El dimarts 22 a les 19:00h hi haurà les reunions telemàtiques amb les famílies de tots els grups. Anteriorment, el tutor us haurà enviat a través del correu d’alumne de l’institut del vostre del vostre fill/a la convocatòria i l’enllaç.

Us desitgem un molt bon curs a tots i totes. Estem segurs que tot anirà bé i que ens en sortirem!