DIA INTERNACIONAL EN MEMÒRIA DE LES VÍCTIMES DE L’HOLOCAUST

El dilluns 27 de gener, els/les alumnes de 1r de Batxillerat de la matèria d’Història del Món, varen participar en els actes d’homenatge del DIA INTERNACIONAL EN MEMÒRIA DE LES VÍCTIMES DE L’HOLOCAUST. Es van inaugurar dues exposicions; una al Museu Comarcal i l’altra a l’edifici d’Arts i Oficis de Manresa: Camps: Camins de Pau i Rostres del Mediterrani. En un dels actes, les nostres alumnes; Eva Camps, Mireia Guerrero, Marta Caparrós i Júlia Pardillo varen cantar i tocar les Corrandes d’exili.

En la primera exposició, s’hi exposen fotografies dels alumnes que varen viatjar el curs passat al camp de concentració de Mauthausen.

Victòria Soler, cap del departament de Ciències Socials de l’institut

#Manresa recorda les dones deportades al camp de concentració nazi de Ravensbrück?http://ow.ly/zqeF50y6bcC

Publicada por Ajuntament de Manresa en Lunes, 27 de enero de 2020