2n DE BATXILLERAT TREBALLA LA GENERACIÓ DEL 27

L’alumnat de 2n de batxillerat té l’opció de pujar nota a la matèria de Llengua castellana i literatura realitzant una presentació o activitat sobre un poeta i poema d’algun membre de la Generació del 27.
En aquest cas els alumnes Oriol Calafell i Violeta Garcia ens sorprenen amb aquesta bonica introducció a la vida del poeta Federico García Lorca que després complementen amb una presentació del poema Romance de la luna.

Cal felicitar-los pel resultat tan bonic que han aconseguit amb aquest treball audiovisual que us deixem a continuació:

Imma Pons