SORTIDA DE SOCIALS 1R D’ESO

El dilluns 29 de novembre, els quatre grups de 1r d’ESO vam pujar a dos autocars que ens van portar a L’Espluga de Francolí. Un cop allà, vam esmorzar i, tot seguit, vam endinsar-nos en el cor de les cavitats prehistòriques que hi ha en aquesta localitat de Tarragona. Un guia, ajudat de projeccions que anaven apareixent per les parets de les coves, ens va anar explicant al llarg de la visita com era la vida dels humans primitius. Ens va fer moltes preguntes, les quals vam contestar molt bé perquè estem estudiant la Prehistòria a classe de Ciències Socials. En sortir de les coves, vam participar en un taller sobre troballes prehistòriques: vam haver de trobar i classificar restes de la Prehistòria.

Vam passar una jornada molt agradable i divertida!

JA TENIM CASETA PER LES EINES DE L’HORT I EL GALLINER!

El projecte de la SIEI de l’Institut Gelida està agafant embranzida. Aquest estiu un equip de voluntaris de la Unió del Casal Gelidenc ens ha acondicionat el terreny i ens ha fet un galliner.

L’AMPA de l’Institut Gelida ha volgut col·laborar pagant la pèrgola i la caseta per guardar les eines.

Els deixem un petit vídeo on Vicente Lerena del Casal Gelidenc i l’alumne del centre Ivan Klinovoi ens munten la caseta de les eines.

Continuaran tenint notícies del nostre projecte perquè tenim la intenció d’ampliar-lo en els properes mesos!

Si tenen ganes de col·laborar poden posar-se en contacte amb nosaltres mitjançant l’adreça de correu del centre a8035246@xtec.cat

Sortida tutoria 2n d’ESO

El passat dilluns 11 d’octubre, els alumnes de 2n d’ESO van fer una sortida de tutoria amb l’objectiu de fomentar la cohesió entre els grups i els nous tutors d’aquest curs. Vam sortir de l’institut ben d’hora al matí i vam pujar fins al cim… Llegeix més»