MODIFICACIONS EN EL PLA D’ACTUACIÓ

Benvolgudes famílies i alumnat,

Us informem de les modificacions previstes en el Pla d’Actuació per al curs 2021-2022 per a l’INS GALLECS en el marc de la pandèmia per covid-19 que seran vigents a partir del dimarts 19 d’abril.

Tot l’alumnat de matí i de tarda accedirà al centre i en sortirà per la porta de dalt (Pg. Cesc Bas,5) ja no es realitzarà el protocol d’entrades i sortides esglaonades. Tornem a la normalitat en l’horari del grup classe.

Pel matí l’hora d’entrada serà a les 8:00h per a tots els grups i la sortida a les 14:30 per als grups que en el seu horari aquesta sigui la seva hora de sortida.

Per la tarda l’hora d’entrada serà a l’hora en punt per a tots els grups (15:00h, 16:00h o 17:00 segons consti en l’horari del grup) i la sortida a les 21:30 de dilluns a dijous i a les 20:30 els divendres per als grups que en el seu horari aquesta sigui la seva hora de sortida.

L’hora de l’esbarjo:

1. a) pel matí serà d’11:00h a 11:30h per a tothom. L’alumnat de 1r i 2n d’ESO mantindran els espais assignats. L’alumnat de 3r i 4t d’ESO compartiran els dos espais assignats fins ara.
  2. b) per la tarda serà de 18:00h a 18:30h per a tothom.

És imprescindible el rigor en la puntualitat de tot l’alumnat per tal de facilitar la gestió d’entrades i sortides del centre.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Aprofitem per desitjar-vos una Bona Pasqua.

Direcció