L’Institut ja està 100% en marxa

Amb l’arribada dels estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius, l’Institut Gallecs entra en ple funcionament en al curs 2023-24. L’equip directiu, els docents i exalumnes han acollit avui l’alumnat amb presentacions i xerrades a diverses localitzacions del centre, amb l’objectiu d’il·lusionar pel futur que aviat podran construir amb els seus estudis.

Aquest any la novetat ha estat el cicle de tècnic o tècnica superior en Anatomia patològica i Citodiagnòstic. La novetat del curs passat es consolida: tècnic o tècnica superior en Higiene Bucodental. La resta de cicles formatius són, de grau mitjà: tècnic o tècnica en Atenció a les Persones en Situació de Dependència; tècnic o tècnica en Cures Auxiliars d’Infermeria; tècnic o tècnica en Farmàcia i Parafarmàcia: i tècnic o tècnica en Gestió Administrativa. Pel que fa a grau superior, tècnic o tècnica en Educació Infantil; tècnic o tècnica en Integració Social; tècnic o tècnica superior en Administració i Finances; tècnic o tècnica superior en Documentació i Administració Sanitàries.

Sort i bona feina per als nostres estudiants!