La musicoteràpia com a eina creativa en Cicles Formatius

Durant els dies 14 -21 desembre l’alumnat dels cicles d’integració social educació infantil i Higiene bucodental (200 alumnes)  varen desenvolupar sessions de musicoteràpia com a part de l’assignatura de FOL -dins l’àmbit de la prevenció dels riscos laborals sessions de musicoteràpia- i EIE – dins el NF1 i el desenvolupament de tècniques de creativitat i generació d’idees emprenedores.

Les sessions varen estar desenvolupades pel docent Xavier Rodriguez i Grau (musicoterapeuta i sociòleg) i compta amb l’acompanyament i  coordinació  dels corresponents equips docents .

L’activitat  serví  com a balanç emocional de l’any que cloïa i per desitjar-nos  tots/es plegades….

FELIÇ 2023!!

PD: Us adjuntem la direcció d’instagram per a qualsevol dubte pregunta o inquietud al voltant de la musicoteràpia.
Instagram – @xavierrot