Disseny d’un mural amb l’escola St. Jordi

Aquest curs des de Servei Comunitari de 4t d’ESO hem realitzat un petit projecte amb l’alumnat de 6è de primària de l’Escola Sant Jordi. Durant aquests mesos hem fet una trobada virtual, i hem realitzat junts diferents activitats al voltant del Medi Ambient i la lluita dels pobles indígenes per la conservació del seu hàbitat.

Hem conegut històries com la de la Wangari Maathai a Kènia, la Berta Cáceres a Honduras o els Dongria Kondh a l’Índia. Lluites del món que tenen com a denominador comú el respecte a la natura.

Finalment, entre tots hem dissenyat un mural per l’escola Sant Jordi. Les noies i nois del Gallecs vam pintar la base d’aquest mural i aquests dies l’alumnat de 6è estan acabant els detalls.

Tot i ser un any diferent, gràcies a projectes com aquest des del INS Gallecs hem pogut seguir teixint lligams amb la resta de la ciutat.