Portes obertes de l’ESO a l’Institut Gallecs

El nostre centre ha celebrat la Jornada de Portes Obertes de l’ESO. Les famílies i l’alumnat van rebre la benvinguda el passat dimecres 28 a través d’una xerrada de presentació de la nostra direcció. Tot seguit, van visitar les nostres instal·lacions, els projectes i els departaments didàctics de lletres, ciències, expressió visual i plàstica, tecnologia o educació física.

Gallecs sostenible, el Servei Comunitari, Nòmades o Àgora són alguns dels projectes significatius que van estar exposats en l’exterior durant aquestes jornades.

A més, la nostra nova aula de pòdcast va sortir a l’exterior per entrevistar famílies i alumnat. Moltes gràcies per la participació de tota la comunitat educativa i l’interès de tothom!