L’INS Gallecs connectat amb les famílies

En aquesta situació excepcional de pandèmia, des de l’Institut Gallecs volem continuar donant respostes a les necessitats de l’alumnat i les seves famílies. No volem que una situació d’emergència sanitària derivi en una emergència educativa, per això, volem seguir amb contacte amb les famílies a través dels entorns digitals.

Amb aquesta intenció hem realitzat connexions mitjançant eines telemàtiques amb les famílies de l’alumnat d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius. A falta de la trobada amb les famílies i l’alumnat de Cicles de Grau superior, que es realitzarà la setmana vinent, ja hem fet set reunions en línia amb la resta de nivells i grups. Després de la benvinguda general per part de la directora, on s’han resolt els dubtes en relació a les mesures sanitàries que cal prendre, cada família ha tingut, posteriorment, una reunió amb el tutor o tutora del grup dels seus fill o filla.

Som conscients que aquest tipus de reunions son noves per a molts i nosaltres mateixos hem d’aprendre a gestionar-les millor. Després d’aquest primer contacte, hem detectat els errors més comuns que es solen produir, però també valorem positivament aquesta manera de comunicar-nos i la volem continuar oferint per no perdre la relació amb les famílies.

En breu, des de la Comunicació del centre, penjarem un tutorial sobre com realitzar aquest tipus de connexions per tal de fer aquesta experiència més fàcil i profitosa.