De ruta literària i teatral a Barcelona!

Els alumnes de 1r Batxillerat han viscut una diada ben literària per Barcelona, des de les Rambles vistes segons els escriptors, fins al Teatre Goya, on han presenciat “L’amic retrobat”, una de les obres amb més prestigi de l’actual cartellera:

Primer han estat rodant per grups els seus videos de Creació Literària mentre seguien una ruta pels punts de les Rambles de Barcelona i al voltant que més han inspirat a escriptors de tot el món: Josep Pla, Goytisolo, George Orwell, Salvat-Papasseit… ES tractava de passejar i descobrir l’ànima de la capital catalana, deixant anar la seva imaginació artística, cadascú segons la seva personalitat: uns més divertits, altres més originals, altres més poètics.

Després han assistit a la representació de “L’amic retrobat”, adaptació de la novel·la de Fred Uhlman, que parteix de com evoluciona l’amistat entre dos alemanys en temps de guerra: un de família jueva i l’altre de família nazi. Una obra que convida a reflexionar i amb un repartiment de luxe encapçalat pel gran actor Jordi Martínez. El nostre alumnat l’ha reconegut pel seu paper a la sèrie “Merlí”!!!!