Comença el curs 23-24

Ja es respira el nou curs 23-24 a l’INS Gallecs! Els docents dels diversos departaments didàctics d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius estan treballant des del primer dia de setembre presencialment a les nostres instal·lacions i ja s’han engegat les primeres reunions. En el primer claustre, la directora Flora Vázquez, en nom del seu equip directiu, ha exposat els objectius de centre i ha donat un protagonisme especial a la plataforma #AquíProuBullying, encapçalada per Carme Roch, una iniciativa que aquest any es presenta reforçada com una aposta per la convivència en el centre, implicant als mateixos alumnes.

Per la seva banda, el coordinador pedagògic Jordi Ballester ha comentat els resultats de les Competències Bàsiques i ha destacat la necessitat de reforçar la lectura entre l’alumnat, per tal de millorar la comprensió lectora, que afecta tots els àmbits de l’aprenentatge, no només en llengües.

Prèviament, l’equip directiu i els caps de departament han acollit els professionals que s’han incorporat en aquest curs. Així, doncs, la maquinària de l’INS Gallecs s’està posant a punt per rebre l’alumnat el dia 6 de setembre, primer dia de classe.