Projecte Diversificació Curricular

Font: Butlletí del Centre de Salut Cotxeres

15 alumnes provinents dels 5 instituts de Nou Barris s’han incorporat a diferents àrees del CIS Cotxeres per fer una estada, en el marc del programa de diversificació curricular del Departament d’Ensenyament de la Generalitat. L’objectiu del projecte és reduir la taxa d’abandonament escolar i promoure la motivació dels alumnes de 3er i 4rt d’ESO, donant-los a conèixer la realitat del món laboral.
L’any passat, Cotxeres va participar en la prova pilot del programa al districte de Nou Barris, incorporant tres alumnes. Enguany, torna a col·laborar amb el Departament d’Ensenyament, amb la incorporació de 2 alumnes de l’IES Guineueta, 2 de Turó de Roquetes, 3 de l’IES Barcelona Congrés, 4 de l’institut Galileu-Galilei i 4 més de l’IES Pablo Picasso.

L’Inspector en Cap de Barcelona Ciutat, Xavier Chavarria i el Gerent del CIS Cotxeres, Josep Serrat, aporten més detalls sobre el projecte i la seva repercussió.