Calendari del curs
Calendari del curs
Documentació a presentar en el moment de la matriculació
Documentació a presentar en el moment de la matriculació
1. Full de matriculació degudament complimentat.
2. Fotocòpia DNI, NIE o Passaport de l’alumne.
3. Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual). Els alumnes d’ESO han de portar el carnet de vacunació.
4. Original i fotocòpia del DNI, NIE o Passaport dels pares (de tots dos).
5. Full del padró i renovació del DNI/NIE, si la direcció del mateix no coincideix amb l’actual de la família.
6. REBUT DE L’ASSEGURANÇA ESCOLAR OBLIGATÒRIA: Assegurança de responsabilitat civil. Agenda obligatòria. Avançament despeses, còpies de treball i material de classe bàsic. Sortides curriculars (excepte sortides final de curs de 4t i batxillerat i sortides lúdiques de fi de curs).
50 € (BBVA) IBAN ES79 0182 3993 6502 0063 5493
7. REBUT DE L’AMPA. Voluntari, dona dret a diferents ajuts pels viatges de fi de curs, orla, etc.
15 € (BBVA) IBAN ES50 0182 3993 6202 0065 6726
Matrícula de 1r d’ESO: del 21 al 27 de juny
Aquests són, entre altres, els tràmits que es poden fer a secretaria
Aquests són, entre altres, els tràmits que es poden fer a secretaria
Reclamació de notes |
Els alumnes tenen dret a veure els seus exàmens corregits. Durant el curs, les reclamacions s’adreçaran al professor/a de la matèria o al tutor/a, si s’escau. Al final de curs, en cas de discrepància amb el/la professor/a sobre la nota final, caldrà presentar reclamació per escrit al Director, el qual nomenarà un tribunal per estudiar l’incidència. La decisió d’aquest tribunal es podrà recórrer en el termini de cinc dies, davant de l’administració educativa. |
Baixes |
Els alumnes que vulguin donar-se de baixa, caldrà que ho sol·licitin al Director, mitjançant l’imprès que es pot recollir a la Secretaria del Centre. Els alumnes de Batxillerat podran renunciar a la matrícula oficial, sol·licitant-ho al Director abans de finalitzar el mes d’abril. D’aquesta manera l’alumne no constarà a les actes finals d’avaluació. L’alumne que demani la baixa amb posterioritat a aquesta data, perdrà la convocatòria. |
Nivell "C" de català |
Si has estudiat al nostre centre, només cal comprovar que hagis cursat català a l’etapa de Primària. Per tant, a secretaria necessiten la documentació necessària: o bé el llibre d’escolaritat on apareix aquesta informació o bé, en el cas que no el tinguis, un certificat del teu expedient que pots aconseguir al centre on vas cursar la Primària. Un cop lliurada aquesta documentació, l’institut tramitarà el nivell C de català, que pot trigar dos dies.. |
La secretaria del centre està oberta segons l’horari següent:
La secretaria del centre està oberta segons l’horari següent:
De dilluns a divendres: de 9:00 a 13:30h | i dilluns tarda de 15:30 a 17:00h |
Horari del centre
Horari del centre
L’horari marc d’obertura del centre és de dilluns a divendres de 8:00 a 14:30 hores. |
Cada grup d’alumnes tindrà un horari específic d’acord amb el previst a la normativa del Departament d’educació.
L’assistència a classe és obligatòria per a tothom i s’exigeix la màxima puntualitat.
Cal justificar per escrit les faltes d’assistència en el moment de la reincorporació a classe, atenent l’establert en el reglament de règim intern.
Personal d'Administració i Serveis
Personal d'Administració i Serveis
Les persones que formen part del personal d’Administració i Serveis són, també, treballadors/es del centre i la seva feina és imprescindible per a la gestió i el bon funcionament de l’Institut.
Cal que els alumnes atenguin les seves indicacions.
Auxiliar Administratiu
Sr. Ramon Quilis i Alemany
Conserges
Sra. Angeles Gutiérrez Marijuan
Sra. Eloisa López Sánchez