La secretaria del centre està oberta segons l’horari següent:
De dilluns a divendres: de 9:00 a 13:00h | i dimecres tarda de 15:30 a 17:30h |
Horari del centre
L’horari marc d’obertura del centre és de dilluns a divendres de 8:00 a 14:30 hores. |
Cada grup d’alumnes tindrà un horari específic d’acord amb el previst a la normativa del Departament d’educació.
L’assistència a classe és obligatòria per a tothom i s’exigeix la màxima puntualitat.
Cal justificar per escrit les faltes d’assistència en el moment de la reincorporació a classe, atenent l’establert en el reglament de règim intern.
Preinscripcions 2021-2022
Informació preinscripció trobareu tota la informació aquí.
Calendari i terminis ESO
7 de juny de 2021: es publica la llista d'alumnes admesos al centre i també la llista d'espera.
- llista d'alumnes admesos
- llista d'espera
Del 14 al 18 de juny: Matriculació alumnes 1r d'ESO
Documentació que cal enviar al correu del centre (secretaria@igalileo.cat):
-
- Full de sol·licitud de matrícula omplert i signat: DOCUMENT PER BAIXAR
- Fotocòpia del Carnet de Vacunacions, o certificat mèdic oficial.
- 1 fotografia mida carnet (format d’imatge preferiblement .jpg)
- Resguard del pagament del material escolar o autorització gir bancari (Full informatiu pagament matricula, DOCUMENT PER BAIXAR)
- Altra documentació acreditativa (familia nombrosa, monoparental, discapacitats, conv. de separació, …)
Si en el moment de fer la preinscripció no es va presentar:
-
- Fotocòpia del DNI / NIE de l’alumne/a.
- Fotocòpia del DNI / NIE del pare/mare/tutor sol·licitant.
- Fotocòpia de la Targeta Sanitària (TIS).
- Fotocòpia del llibre de família (pàgina alumne/a i pares), o partida naixement.
Aquests són, entre altres, els tràmits que es poden fer a secretaria
Reclamació de notes |
Els alumnes tenen dret a veure els seus exàmens corregits. Durant el curs, les reclamacions s’adreçaran al professor/a de la matèria o al tutor/a, si s’escau. Al final de curs, en cas de discrepància amb el/la professor/a sobre la nota final, caldrà presentar reclamació per escrit al Director, el qual nomenarà un tribunal per estudiar l’incidència. La decisió d’aquest tribunal es podrà recórrer en el termini de cinc dies, davant de l’administració educativa. |
Baixes |
Els alumnes que vulguin donar-se de baixa, caldrà que ho sol·licitin al Director, mitjançant l’imprès que es pot recollir a la Secretaria del Centre. Els alumnes de Batxillerat podran renunciar a la matrícula oficial, sol·licitant-ho al Director abans de finalitzar el mes d’abril. D’aquesta manera l’alumne no constarà a les actes finals d’avaluació. L’alumne que demani la baixa amb posterioritat a aquesta data, perdrà la convocatòria. |
Nivell "C" de català |
Si has estudiat al nostre centre, només cal comprovar que hagis cursat català a l’etapa de Primària. Per tant, a secretaria necessiten la documentació necessària: o bé el llibre d’escolaritat on apareix aquesta informació o bé, en el cas que no el tinguis, un certificat del teu expedient que pots aconseguir al centre on vas cursar la Primària. Un cop lliurada aquesta documentació, l’institut tramitarà el nivell C de català, que pot trigar dos dies.. |
Personal d'Administració i Serveis
Les persones que formen part del personal d’Administració i Serveis són, també, treballadors/es del centre i la seva feina és imprescindible per a la gestió i el bon funcionament de l’Institut.
Cal que els alumnes atenguin les seves indicacions.
Auxiliar Administratiu
Sra. Marta Velasco
Conserges
Sra. Angeles Gutiérrez Marijuan
Sra. Eloisa López Sánchez