SECRETARIA

La secretaria del centre està oberta segons l’horari següent:

De dilluns a divendres: de 9:00 a 13:00h i dimecres tarda de 15:30 a 17:30h

Horari del centre

L’horari marc d’obertura del centre és de dilluns a divendres de 8:00 a 14:30 hores.

Cada grup d’alumnes tindrà un horari específic d’acord amb el previst a la normativa del Departament d’educació.

L’assistència a classe és obligatòria per a tothom i s’exigeix la màxima puntualitat.

Cal justificar per escrit les faltes d’assistència en el moment de la reincorporació a classe, atenent l’establert en el reglament de règim intern.

Preinscripcions 2021-2022

Informació preinscripció trobareu tota la informació aquí.

Calendari i terminis ESO

7 de juny de 2021: es publica la llista d'alumnes admesos al centre i també la llista d'espera.

- llista d'alumnes admesos
- llista d'espera

Del 14 al 18 de juny: Matriculació alumnes 1r d'ESO

Documentació que cal enviar al correu del centre (secretaria@igalileo.cat):

• Full de sol·licitud de matrícula omplert i signat: DOCUMENT PER BAIXAR
    • Fotocòpia del Carnet de Vacunacions, o certificat mèdic oficial.
    • 1 fotografia mida carnet (format d’imatge preferiblement .jpg)
    • Resguard del pagament del material escolar o autorització gir bancari (Full informatiu pagament matricula, DOCUMENT PER BAIXAR)
    • Altra documentació acreditativa (familia nombrosa, monoparental, discapacitats, conv. de separació, …)

Si en el moment de fer la preinscripció no es va presentar:

• Fotocòpia del DNI / NIE de l’alumne/a.
    • Fotocòpia del DNI / NIE del pare/mare/tutor sol·licitant.
    • Fotocòpia de la Targeta Sanitària (TIS).
    • Fotocòpia del llibre de família (pàgina alumne/a i pares), o partida naixement.

El calendari lectiu per als alumnes comprèn des del dia 13 de setembre del 2021 fins al 22 de juny de l’any 2022.

Al marge dels establerts amb caràcter general, també seran festius els següents:

Dia 7 de desembre de 2021: dia de lliure disposició.
Dia 28 de febrer de 2022: dia de lliure disposició.
Dia 3 de juny de 2022: dia de lliure disposició.
Nadal: del 23 de desembre de 2021 al 7 de gener de 2022, ambdós inclosos.
Setmana Santa: de l'11 d'abril al 18 d’abril de 2022 ambdós inclosos.

Aquests són, entre altres, els tràmits que es poden fer a secretaria

Reclamació de notes

Els alumnes tenen dret a veure els seus exàmens corregits.

Durant el curs, les reclamacions s’adreçaran al professor/a de la matèria o al tutor/a, si s’escau.

Al final de curs, en cas de discrepància amb el/la professor/a sobre la nota final, caldrà presentar reclamació per escrit al Director, el qual nomenarà un tribunal per estudiar l’incidència. La decisió d’aquest tribunal es podrà recórrer en el termini de cinc dies, davant de l’administració educativa.

Baixes

Els alumnes que vulguin donar-se de baixa, caldrà que ho sol·licitin al Director, mitjançant l’imprès que es pot recollir a la Secretaria del Centre.

Els alumnes de Batxillerat podran renunciar a la matrícula oficial, sol·licitant-ho al Director abans de finalitzar el mes d’abril. D’aquesta manera l’alumne no constarà a les actes finals d’avaluació.

L’alumne que demani la baixa amb posterioritat a aquesta data, perdrà la convocatòria.

Nivell "C" de català

Si has estudiat al nostre centre, només cal comprovar que hagis cursat català a l’etapa de Primària. Per tant, a secretaria necessiten la documentació necessària: o bé el llibre d’escolaritat on apareix aquesta informació o bé, en el cas que no el tinguis, un certificat del teu expedient que pots aconseguir al centre on vas cursar la Primària.

Un cop lliurada aquesta documentació, l’institut tramitarà el nivell C de català, que pot trigar dos dies..

Clica aquí per ampliar aquesta informació

Beques i ajudes

Personal d'Administració i Serveis

Les persones que formen part del personal d’Administració i Serveis són, també, treballadors/es del centre i la seva feina és imprescindible per a la gestió i el bon funcionament de l’Institut.

Cal que els alumnes atenguin les seves indicacions.

Auxiliar Administratiu

Sra. Marta Velasco