LLIURAMENT DE CERTIFICATS CAMBRIDGE ENGLISH

Per quart any consecutiu, hem lliurat els certificats als alumnes que el curs passat es van presentar als exàmens de Cambridge KET, PET i First Certificate. El lliurament s’ha fet conjuntament amb l’INS Baix Empordà, amb qui compartim el National School Project de Cambridge English.

Ens satisfà gratament constatar la il·lusió i motivació que els alumnes senten en veure com el seu anglès va millorant any rere any gràcies a aquest projecte. Moltes felicitats a tots ells, i molts ànims per seguir millorant!