CARTA INFORMATIVA VAGA 18 OCTUBRE I VAGA D’ESTUDIANTS

Benvolgudes famílies,

El proper divendres 18 d’octubre hi ha convocada una vaga general.

Us comuniquem que és probable que alguns professors facin vaga, per tant els alumnes que es vegin afectats no tindran classe, però seran atesos pels serveis mínims establerts.

Paral·lelament, el Sindicat d’Estudiants ha convocat tres dies de vaga a partir del dimecres 16 fins el divendres 18 d’octubre.

Els delegats de 3r i 4t i Batxillerat, seguint el protocol establert, han comunicat a l’equip directiu que els propers tres dies esmentats, la majoria, secundaran la vaga convocada pel Sindicat d’Estudiants.

La decisió sobre l’assistència d’aquests dies correspon a les famílies. Els alumnes que no assisteixin a classe hauran de justificar les faltes a l’agenda escolar.

Us recordem que els alumnes de 1r i 2n d’ESO no poden acollir-se al dret de vaga i, per tant, tenen l’obligació d’assistir a les activitats del centre.

Cordialment,

Jaume Fernández