CARTA INFORMATIVA VAGA 18 OCTUBRE I VAGA D’ESTUDIANTS

Benvolgudes famílies,
El proper divendres 18 d’octubre hi ha convocada una vaga general.
Us comuniquem que és probable que alguns professors facin vaga, per tant els alumnes que es vegin afectats no tindran classe, però seran atesos pels serveis mínims establerts.
Paral·lelament, el Sindicat d’Estudiants ha convocat tres… Llegeix més»

OBERTA LA INSCRIPCIÓ AL PLA D’ESPORT DE L’INSTITUT

Fins el 20 de setembre hi ha temps per apuntar-se a les activitats que el Pla d’Esport de l’Institut Frederic Martí Carreras organitza aquest curs 2019-20 conjuntament amb l’INS Baix Empordà. Els avantatges són múltiples: diversió, salut, amistat, preus increïbles… i hi ha un bon… Llegeix més»

Dates i horaris exàmens extraordinaris de Batxillerat

Benvolguts/des,
us recordem els horaris dels exàmens extraordinaris de 1r de Batxillerat:
Dilluns 2 de setembre
8h: Anglès
9’30h: Castellà
11h: Filosofia
12’30: Català
14h: CMC
Dimarts 3 de setembre
8h: Llatí/Empresa/Química/Dibuix Tècnic
9’30h: Grec/Matemàtiques/Matemàtiques CCSS
11h: Història/Biologia/Tecnologia Industrial
12’30: Literatura Universal/Economia/Física/Ciències Terra
14h: Francès, Educació Física

BONES VACANCES!

Benvolgudes famílies,
Us informem que el centre romandrà tancat per vacances des del 22 de juliol al 25 d’agost. El dilluns 26 d’agost tornarem amb l’horari habitual d’estiu: matins de 8 a 14h.
Per qualsevol urgència podeu contactar a través de l’adreça de correu electrònic del centre… Llegeix més»

CANVI D’EQUIP DIRECTIU

Benvolgudes famílies,
Ara que ha acabat el curs, ens acomiadem de tots vostès com a equip directiu. Ha estat una etapa professional enriquidora, ens n’anem amb la satisfacció d’haver-nos compromès amb la tasca encomanada, ho hem fet tan bé com hem sabut. Tots nosaltres seguirem al… Llegeix més»