ENTREVISTA A L’AMBAIXADORA D’IRLANDA, SÍLE MAGUIRE

El dia 16 de desembre els alumnes de 4 ESO A van mantenir una conversa per videoconferència amb l’ambaixadora d’Irlanda a Espanya, la senyora Síle Maguire. Per a preparar l’activitat, els alumnes es van dividir en 6 grups de 5 alumnes i cada un d’ells va investigar un tema diferent per preparar les seves preguntes. Els temes van ser sobre la resposta d’Irlanda a la pandèmia de la COVID19; l’ús d’energies renovables; els esports tradicionals gaèlics; l’educació superior a Irlanda i les relacions diplomàtiques i comercials entre ambdós països. Els alumnes també van preguntar a la senyora Maguire sobre la professió diplomàtica i la seva carrera professional, que l’ha portat a representar a Irlanda a Mèxic, Etiòpia, Sudan del Sud i Espanya. La conversa va durar 45 minuts; l’ambaixadora va felicitar els alumnes i va manifestar que en el futur li encantaria visitar-nos en persona i conèixer Palafrugell i l’Institut.