ENS EMBARQUEM A LA MISSIÓ APILO XII

Des de fa alguns anys, l’institut participa en la recollida de piles i bateries en el marc del programa Apilo XII, que té com a finalitat sensibilitzar i educar en la recollida selectiva d’aquests residus. Enguany, a més de competir amb d’altres centres per veure quin és el que més quilos de piles i bateries esgotades aconsegueix reunir, també hem pogut gaudir de conferències i tallers, impulsats des de l’optativa d’Escoles Verdes.

D’aquesta manera, els alumnes de 1 ESO van poder assistir a una xerrada informativa a càrrec d’un tècnic del programa que els va explicar quina problemàtica a nivell ambiental generen aquests productes quan són llençats a la natura, així com de quines dificultats comporta el seu reciclatge. També els va mostrar com funcionen les piles utilitzant unes llimones!

Us animem a tots/es a que us embarqueu en la Missió Apilo XII i porteu les vostres piles esgotades a l’institut!