4 ESO A EMPÚRIES AMB LLATÍ

Un any més alguns alumnes de 4 ESO han tingut l’oportunitat de participar a la trobada d’alumnes de llatí, la qual propicia la relació entre els estudiants dels diferents instituts participants i el coneixement d’un indret que evoca el nostre passat grecollatí.

Enguany s’ha celebrat el 14 de març a Empúries i hi han assistit 645 alumnes procedents de 35 instituts diferents de la província de Girona i Barcelona.

En aquesta ocasió, els alumnes repartits i barrejats en 42 grups, 21 amb noms de déus grecs i 21 amb noms de déus romans, de 15 o 16 alumnes cadascun han pogut gaudir de tallers d’escriptura, de legionaris i de jocs, d’un espectacle de dansa sobre el mite del Cap Norfeu i d’una gimcana.