2n PREMI DE REDACCIÓ EN ANGLÈS “TOM SHARPE”

Dimecres 20 de febrer alumnes de 4 ESO i de 1 BAT del nostre institut van assistir al lliurament dels premis de redacció escolar en anglès dedicats a l’escriptor Tom Sharpe, vinculat a Palafrugell en els seus darrers anys de vida. En aquesta edició hi participaven novament tots els alumnes dels instituts de la vila.

Els nostres finalistes (Marina Cruz, Sophie Bennet, Bruno Addiego, Laura Cuenca de 1r de Batxillerat; i Max Arilla, Pau Comas, Marina Fernàndez, Berta Marín, Nico Martín, Cristina Pérez, Ilan Knopfmacher i Marina Vergoñós de 4t d’ESO) van sortir a l’escenari, on es van proclamar finalment com a guanyadores Sophier Bennet i Cristina Pérez. Després d’una lectura acurada dels textos premiats, per part de Danielle Balfour Jones, una representant del jurat va destacar la qualitat dels textos seleccionats i la bona feina dels professors i professores d’anglès. Enhorabona a tots!

Aquest és l’enllaç a la notícia que n’han fet des de la televisió de la Costa Brava.