2 ESO VÍDEOS DE LA CERIMÒNIA DE L’HOMENATGE A SOCIALS

A Ciències Socials de 2 ESO un dels temes de la Història Medieval que treballem és el Feudalisme.

Per fer una bona immersió en el tema, els alumnes es van organitzar en grups de quatre per a representar en un vídeo i en versió lliure, la Cerimònia de l’Homenatge, moment de consumació del jurament de fidelitat que convertia a tots els nobles en vassalls del rei en una cadena de pactes, base del funcionament del sistema polític, econòmic i social feudal.

Els mateixos alumnes van votar els millors vídeos de cada classe. Aquí us en mostrem els guanyadors! No us els perdeu, val a dir, que són una explosió de creativitat, imaginació i bon humor!

• 2n ESO C Els guanyadors, Ali Boulahroud, Unai Carmona, Anuar Marroun i Pau Saballs, han tingut problemes en penjar el vídeo. Confiem que puguem publicar-ne l’enllaç aviat.