L’Institut Forat del Vent ja és centre sol·licitant del BATXILLERAT INTERNACIONAL (IB)

L’Institut Forat del Vent ha adquirit la categoria de col·legi sol·licitant* per impartir el Programa del Diploma (PD) del Batxillerat Internacional (IB) i desitja obtenir l’autorització per ser un Col·legi del Món del IB.

Els col·legis del Món de l’IB comparteixen una filosofia comuna: un compromís amb una educació internacional rigorosa i de qualitat que considerem important per als nostres alumnes.

*Només els col·legis autoritzats per l’Organització de l’IB poden oferir qualsevol dels seus quatre programes acadèmics: el Programa de l’Escola Primària (PEP), el Programa dels Anys Intermedis (PAI), el Programa del Diploma (PD) o el Programa d’Orientació Professional (POP). La categoria de col·legi sol·licitant no garanteix que el col·legi obtindrà l’autorització.

Per a més informació sobre l’IB i els seus programes, visiteu http://www.ibo.org

• “El Batxillerat Internacional (IB) és una fundació sense ànim de lucre, motivada per la seva missió de crear un món millor a través de l’educació.”
  • L’IB té com a finalitat formar joves solidaris, informats i àvids de coneixement, capaços de contribuir a construir un món millor mitjançant l’enteniment mutu i el respecte intercultural.

Al nostre centre està previst impartir el Programa de Diploma (PD) dirigit a alumnes d’entre 16 i 19 anys a partir del curs 2020-21. Es tracta d’un programa d’estudis preuniversitaris destinat a nois/es amb un alt grau de motivació.

El PD ofereix uns estudis amb vocació internacional, pragmàtics, equilibrats, complets, flexibles, rigorosos, exigents.

• Té una durada de 2 anys
  • Avaluació fonamentalment externa: exàmens al maig del 2n any
  • Permet assolir un títol reconegut internacionalment.

El Instituto Forat del Vent ha adquirido la categoría de colegio solicitante* para impartir el Programa del Diploma y desea obtener la autorización para ser un Colegio del Mundo del IB.

Los Colegios del Mundo del IB comparten una filosofía común: un compromiso con una educación internacional rigurosa y de calidad que consideramos importante para nuestros alumnos.

* Solo los colegios autorizados por la Organización del IB pueden ofrecer cualquiera de sus cuatro programas académicos: el Programa de la Escuela Primaria (PEP), el Programa de los Años Intermedios (PAI), el Programa del Diploma (PD) o el Programa de Orientación Profesional (POP). La categoría de colegio solicitante no garantiza que el colegio obtendrá la autorización.

Para obtener más información sobre el IB y sus programas, visite http://www.ibo.org.

• “El Bachillerato Internacional (IB) es una fundación sin ánimo de lucro, motivada por la su Misión de crear un mundo mejor a través de la educación.”
  • El IB tiene como finalidad formar jóvenes solidarios, informados y ávidos de conocimiento, capaces de contribuir a construir un mundo mejor mediante el entendimiento mutuo y el respeto intercultural.

En nuestro centro está previsto impartir el Programa de Diploma (PD) dirigido a alumnos de entre 16 y 19 años a partir del curso 2020-21. Se trata de un programa de estudios preuniversitarios destinatarios a chicos/as con un alto grado de motivación.

El PD ofrece unos estudios con vocación internacional, pragmáticos, equilibrados, completos, flexibles, rigurosos, exigentes.

• Tiene una duración de 2 años.
  • Evaluación fundamentalmente externa: exámenes en mayo del 2º año.
  • Permite alcanzar un título reconocido internacionalmente.