TEATRE 4t ESO

L’alumnat de 4t ha fet les representacions a l’Ateneu! Una mostra de tota la feina feta a la matèria de teatre, on els docents de català i castellà treballen molt fort amb l’alumnat per obtenir els resultats observats avui.

Enhorabona a tots els alumnes de 4t i als seus professors de teatre: Enric, Dani, Cristina, Jaciara, Gemma, Rosa Ma. i Maira.