Quan Somrius

Ja tornem a tenir aquí Nadal i, malgrat que les mascaretes tapen els nostres somriures, la música i les veus dels nostres alumnes de batxillerat ens han recordat que estar junts, gaudir i oferir el que tenim, com ara una cançó, una joguina, un aliment…… Llegeix més»

Ja ha arribat el fred!

Els alumnes de 2n de Batxillerat, que cursen la matèria de Ciències de la Terra, han simulat al laboratori l’arribada d’un front fred i la formació de núvols per entendre el fred que està fent aquests dies.

Olor de menta!

Els alumnes de 1r d’E de l’ESO han estat treballant la reproducció asexual de la planta de menta.
La reproducció asexual es caracteritza per la presència d’un sol progenitor que es divideix i dóna origen a individus genèticament idèntics al seu progenitor i entre ells.
Aquest tipus… Llegeix més»

Exposició Marca Hispànica

Els alumnes de 2n d’ESO no paren i, aquesta vegada, han visitat l’exposició Marca Hispànica. La Catalunya Carolíngia (711-1000) al Museu d’història de Ca n’Oliver de la nostra ciutat.
L’exposició mostra l’època medieval de l’Alta Edat Mitjana, en la qual es van anar configurant els comtats… Llegeix més»

Taller d’Arqueologia i Prehistòria

Aquest cop la visita ha estat de l’arqueòleg Juan F. Gibaya de l’IMF-CSIC, un dels  investigadors capdavanters del projecte de divulgació científica inclusiva i, qui ens ha presentat un taller d’arqueologia i de Prehistòria als alumnes de primer.
El taller ha estat una xerrada molt interessant,… Llegeix més»

Ciència sorprenent!

Per celebrar la 25a setmana de la ciència els alumnes de 2n d’ESO han participat, durant aquest primer trimestre, d’un tallers de “Ciència sorprenent” amb el professor Manuel Belmonte, professor de la Universitat de Barcelona.
El taller mostra amb un seguit d’experiments i demostracions, realitzades amb… Llegeix més»

DESCRIBING FEELINGS

Describing feelings throug images is a good way to practise your English. This is an activity done by students of 1st BAT B.
DESCRIBING FEELINGS
GOOD JOB! KEEP WORKING, LEARNING AND ENJOYING WITH ENGLISH
Josie Soler

Conferència de l’Amical de Mauthausen

L’alumnat de quart d’ESO i primer de Batxillerat ha participat a la xerrada sobre deportació i prevenció del feixisme feta per dos membres de l’associació Amical de Mauthausen. Iniciem així les accions de col·laboració amb la xarxa Mai més.