Segon any del Federica al Technovation

Des del nostre centre hem impulsat a les nostres alumnes perquè participin en el present certamen Technovation; concurs internacional destinat a fomentar la integració de les dones en el camp de les Noves Tecnologies.

Les participants, d’entre 12 i 17 anys,  han de desenvolupar una App que d’alguna manera “millori el món”. Per a això, treballen per equips acompanyades de mentors, professionals de l’àmbit, encarregat de guiar-les en el procés.  El nostre institut es va fer ressò de la iniciativa ja el curs passat i enguany estem participant amb 32 nenes d’entre 1er i 4t d’ESO agrupades en 7 equips. 13 mentor@s (alguns d’ells, ex-alumnes) s’estan encarregant de fer el seguiment de les nostres noies en reunions setmanals que es realitzen de manera presencial al Punt Òmnia i a la Biblioteca. Gràcies als tots els facilitadors per la seva implicació!

El repte termina el 26 d’abril. Molta força als nostres equips!