Presentació Stop Motion

Avui els alumnes de 4t de la matèria d’informàtica han visitat els alumnes de 2n de Música, per explicar-los en què ha consistit el seu projecte de Stop Motion, una tècnica d’animació a partir d’una seqüència d’imatges amb les quals es genera moviment. Han descobert així la història del cinema i com va sorgir aquest, i a més a més la presència de la música en diferents situacions quotidianes i diferents contextos que desconeixem.
El ritme i el moviment estan per tot arreu, i a més a més seguim treballant projectes de coneixement global en el qual no existeixen barreres ni compartiments entre les matèries.