ESCOLES FEMINISTES

El passat 14 de febrer, la nostra comissió d’igualtat de l’institut Federica Montseny va realitzar una visita a l’espai jove del barri de Gràcia, a Barcelona.
Durant aquesta sortida, vam abordar diverses demandes per millorar l’espai en cada municipi. Vam participar amb un grup d’aproximadament 200 persones i representants d’uns 40 instituts, on ens vam agrupar en equips de 5 instituts per compartir les nostres demandes comunes. Amb la creació d’una pancarta i la selecció de 5 demandes, les vam compartir amb tots els instituts. Vam escollir dos portaveus per parlar davant de tots i, conjuntament, vam elaborar un decàleg: el decàleg de les escoles feministes.
La nostra opinió sobre aquesta sortida és molt positiva; veure tanta gent implicada en els nostres temes ens motiva i escoltar les experiències d’altres alumnes ens anima a continuar amb els nostres propòsits a la comissió.

Nerea i Noa, primer de Batxillerat.