Estrena d’El suplent

El passat 18 de juny, els alumnes de 2n de batxillerat van participar en la gravació d’un nou programa de TV3 titulat El Suplent, en el qual van gaudir de la companyia d’una de les persones més il·lustres del municipi com és Antonio Díaz, més conegut com el Mago Pop.

Doncs bé, després d’uns mesos d’espera arriba la seva estrena i que serà el dilluns 7 d’octubre a les 21:55 de la nit. Des del Federica Montseny volem agrair a TV3 per confiar en nosaltres i felicitar els nostres alumnes pel treball ben fet.

Accediu aquí al vídeo promocional del programa.