Concurs de logos CETE+

Felicitem el Daniel Marín, de 3rD, perquè el seu logotip representarà el nostre institut a la final del Concurs d’Erasmus CETE+.
El Daniel s’ha inspirat en la bandera europea per simbolitzar el treball en xarxa i la comunicació.

Ja sabeu que el nostre institut ha participat projecte Erasmus+ CETE+ (Consorci Europeu per a la Transformació Educativa), juntament amb altres escoles de Catalunya i d’altres països d’Europa. Aquest projecte, com el seu nom indica, té l’objectiu de transformar l’educació per millorar el vostre aprenentatge.

Ara, el Consorci Europeu per a la Transformació Educativa (CETE+) convoca un concurs de logotips. Aquesta imatge ha de simbolitzar d’alguna manera l’esperit del consorci:

• Aprenentatge col·laboratiu.
  • Millora de les competències digitals.
  • Cooperació amb centres educatius europeus.
  • Respecte a la diversitat lingüística, millora de l’ensenyament i l’aprenentatge de les llengües i de les habilitats interculturals.
  • Desenvolupament sostenible.
  • Transformació educativa.

A banda de la nostra, hi participen 87 escoles més de tota Catalunya. Els alumnes de 3er d’ESO hi participes dins la matèria de ViP, però el concurs està obert a qualsevol alumnes del centre. Les bases del concurs que heu de conèixer i respectar són les següents:

• Cadascú de vosaltres podrà presentar un logotip, elaborat de manera individual, per parelles o per equips de 3 alumnes màxim.
  • Podreu utilitzar qualsevol tècnica plàstica, digital (Canva, paint…) o física.
  • Es poden utilitzar 3 colors màxims + el blanc. El BLAU és obligatori.
  • Heu d’incloure a la imatge l’acrònim “CETE+“. Aquest pot anar a dalt, a baix o a un costat.
  • Els logotips han de ser originals i creats per vosaltres.

La data límit de presentació és el 20 de febrer. Li heu de fer arribar a les professores de ViP, la Mariana Amador o la Taisma Caparrós.

Durant la següent setmana s’organitzarà una exposició de tots els logotips i es donarà a conèixer el logotip que representarà al nostre centre.

Hi haurà un logotip guanyador i dos de finalistes. El logotip guanyador del concurs de logotip del projecte CETE+ serà la imatge que representarà el consorci CETE+ durant els propers 7 anys.

PREMIS:

• L’alumnat finalista del Marià Fortuny, així com els finalistes i el guanyador/a de la fase final rebran un diploma acreditatiu.
  • Els grups de l’alumnat finalista i el grup de l’alumnat guanyador de la fase final rebran un val per gaudir d’una activitat lúdic-educativa.

Som-hi!