Comunicacions a través de TokApp School

Com vam anunciar al juliol, anem a canviar el mitjà per qual ens comunicarem amb vosaltres (no ho farem per SMS com fins ara), com ja vam canviar la forma de realitzar els pagaments.
Es realitzarà a través de l’aplicació de mòbil TokApp School, que la majoria ja teniu instal·lada al mòbil. És una aplicació gratuïta i ens permetrà facilitar molt la comunicació i les gestions entre les famílies i el centre.
Rebreu les comunicacions a través d’aquesta, de fet als pares/mares dels alumnes de l’ESO hem enviat informació sobre una sortida gratuïta que es farà la setmana vinent i que cal de la vostra autorització a través de la mateixa aplicació.
Per això us demanem que, si no la teniu instal·lada, la descarregueu ja mateix, per veure la informació de la sortida i autoritzar l’assistència. A més, la comunicació amb vosaltres deixarà de fer-se a través de sms per fer-se a través d’aquesta aplicació mòbil.
A continuació us adjuntem les instruccions per descarregar i instal·lar l’aplicació.
Moltes gràcies

Si teniu problemes de visualització del document us adjuntem l’enllaç