Títols i duplicats

Expedició de títols

• La finalització dels estudis reglats en qualsevol centre dona dret a l’expedició del títol oficial corresponent.
  • L’expedició dels títols de l’ensenyament obligatori (ESO) es fa d’ofici per part del centre, i no comporta el pagament de cap mena de taxa per part de l’alumnat. L’alumne no ha de fer cap tràmit per a la seva tramitació, és el centre qui fa tota la tramitació i li lliura el Resguard de sol·licitud de títol acadèmic i professional i liquidació de taxa, i comunica a l’alumnat l’arribada del mateix al centre i les condicions per a efectuar el seu lliurament mitjançant una comunicació per correu.
  • L’expedició dels títols postobligatoris (Batxillerat) estan subjectes al pagament de la taxa corresponent (consulteu les bonificacions). Un cop superats els estudis se li lliurarà a l’alumne, juntament amb la documentació acadèmica corresponent, el resguard de sol·licitud de títol acadèmic i la liquidació de taxa que, una vegada abonada dintre del termini establert al document, haurà de retornar al centre per poder tramitar el títol.
  • El Resguard de sol·licitud de títol acadèmic i la liquidació de taxa no s’ha de fotocopiar ni manipular o esmenar manualment, ja que són impresos individualitzats pel número de referència i tenen els mateixos efectes legals que el títol acadèmic.

Duplicats de títols (ensenyaments postobligatoris)

En cas de pèrdua, deteriorament, rectificació o canvi de dades legals podeu sol·licitar un duplicat del títol seguint els següents passos:

• Adreçar-se a Secretaria per lliurar l’imprès de sol·licitud.
  • En cas de família nombrosa o monoparental, portar original del títol (carnet) i una fotocòpia, a la secretaria del centre on els lliurarà l’imprès per fer el pagament al banc.
  • Aportar una fotocòpia del DNI
  • Emplenar una declaració jurada complimentada i signada