Preinscripció i matrícula

La preinscripció és un procés previ i necessari per poder formalitzar la matrícula. Cal que feu la sol·licitud de preinscripció en els terminis corresponents a cada etapa.

ESO Presentació de sol·licituds: del 8 al 20 de març de 2024

La sol·licitud de preinscripció es fa telemàticament: preinscripció a l’ESO

Batxillerat Presentació de sol·licituds: del 20 al 26 d’abril de 2023

La sol·licitud de preinscripció es fa telemàticament: preinscripció a batxillerat

Un cop feta la preinscripció, i tingueu assignat el centre, ja podeu formalitzar la matrícula. En aquest cas la gestió s’ha de fer presencialment i, si sou alumnes nous al centre, us farà falta la següent documentació:

• Document d’identitat del(s) tutor(s) legal(s)
  • Document d’identitat de l’alumne (si en té)
  • Targeta sanitària de l’alumne
  • Llibre de família
  • Carnet de vacunació
  • Foto de mida carnet

A més en el cas de batxillerat també caldrà un certificat de notes, la mitjana i el títol de l’ESO.

ESO Formalització de la matrícula:  del 18 al 26 de juny de 2024 a la secretaria del centre

Informació i Documentació

Batxillerat Formalització de la matrícula:  del 22 de juny al 3 de juliol de 2023 (ordinària) a la secretaria del centre

Informació i Documentació