Servei comunitari de 3r d’ESO

Benvolgudes famílies,
Un any més posem en funcionament el Servei Comunitari a 3r d’ESO. És una proposta educativa que combina processos d’aprenentatge i de servei a la comunitat en un sol projecte, on l’alumnat posa el seu coneixement i competències al servei dels altres. Aprèn ciutadania… Llegeix més»

Comunicat aniversari 1 d’octubre

En l’aniversari dels fets de l’1 d’octubre del 2017, tornem a penjar el que ja vam publicar fa un any:

El Claustre del professorat, el PAS i el Consell Escolar de l’Institut Els Pallaresos manifestem unànimement el nostre rebuig i condemnem els actes repressius de les… Llegeix més»

Hem celebrat la Diada Verda

Dissabte, 21 d’abril, vam celebrar la Diada Verda de l’Institut, organitzada per la comissió d’Escola Verda i en la qual va poder participar tota la comunitat educativa: alumnat, famílies, professorat, PAS…
La jornada va iniciar-se amb les curses i les caminades. Hi… Llegeix més»

Vine a la Diada Verda

Benvolgudes famílies,
L’Institut Els Pallaresos, com a centre adherit a la xarxa d’Escoles Verdes de Catalunya, ha organitzat una jornada festiva l’eix principal de la qual serà el medi ambient. Realitzarem activitats per a totes les edats, perquè així tothom hi pugui participar. Us convidem… Llegeix més»