Servei comunitari de 3r d’ESO

Benvolgudes famílies,

Un any més posem en funcionament el Servei Comunitari a 3r d’ESO. És una proposta educativa que combina processos d’aprenentatge i de servei a la comunitat en un sol projecte, on l’alumnat posa el seu coneixement i competències al servei dels altres. Aprèn ciutadania des de la pràctica. L’activitat de servei comunitari forma part del currículum, per tant té caràcter obligatori. La prestació d’aquest servei suposa la realització d’activitats fora del recinte i de l’horari escolar, en col·laboració amb entitats o institucions que fan serveis a la comunitat (Càritas, escoles de primària, ajuntaments…) Atès que el servei comunitari és curricular i està inclòs en la programació d’una o diverses matèries, s’avaluarà com qualsevol altra activitat.