Recollida de joguines

CARTELL RECOLLIDA JOGUINES

Els alumnes de 3r del Projecte Nicaragua volem donar continuïtat i consolidar la iniciativa dels companys del curs passat de recollir joguines, perquè aquest Nadal no quedi cap nen sense una joguina.

Us volem demanar, alumnes, professors, famílies, que col·laboreu portant alguna joguina nova o que estigui en bon estat. Nosaltres ens encarregarem de revisar-les, netejar-les i classificar-les. Tenim tres entitats que s’han mostrat interessades en rebre les joguines, així que, depenent del volum que aconseguim recaptar, farem l’assignació. Són Creu Roja, Càritas i l’Oficina del Voluntariat de la Universistat Rovira i Virgili.

A l’entrada de l’institut hem habilitat un espai on podeu dipositar les joguines. Ens ajudeu?

Moltes gràcies!