Mural Escola Verda els Pallaresos

Aquest curs, per segon any consecutiu ens hem reunit tots els centres educatius del municipi dels Pallaresos, per tal de realitzar accions conjuntes d’Escoles Verdes.

Una d’aquestes accions, ha estat l’elaboració d’un mural de temàtica ambiental. El lema que vam triar va ser “Eduquem per la natura” i el disseny el va crear la professora Sílvia Prió amb la intenció que pogués ser pintat tant per alumnes de primària com de secundària.

Al llarg de la setmana del 7 a l’11 de juny han anat passant diferents alumnes i a poc a poc ha anat agafant color i forma el mural. El primer pas va ser pintar de blanc tota la paret i realitzar l’esbós. A partir d’aquí van participar dos grups de cinquè de l’escola Arquitecte Jujol i un grup de quart de l’escola Sant Sebastià i finalment els nostres alumnes de tercer de l’ESO fent els últims retocs i donant un color més uniforme a tot el mural. Han aconseguit que tingui un aspecte molt bonic!

Si el voleu veure el trobareu a l’exterior del centre, a la paret que va cap al bosc dels Pallaresos, entre l’escola Sant Sebastià i l’institut. Agraïm a l’Ajuntament dels Pallaresos per col·laborar amb les pintures i els pinzells. Moltes gràcies pel vostre suport.

Podeu veure el VÍDEO RESUM de l’elaboració del mural. Moltes gràcies a tots els participants!