AFA

Els objectius principals de l’AFA (Associació de Families d’Alumnes) són:

● Ajudar l’Institut en la seva concreta funció educadora.
● Col·laborar amb la Direcció i el professorat, per tal de canalitzar les iniciatives i suggeriments dels pares dels alumnes amb vista a una màxima eficàcia de l’Institut.
● Promoure la participació dels pares i mares en la gestió del centre: L’AFA es regeix per un sistema d’autogovern i pel principi de representació a través d’una Junta Directiva i una Assemblea General de la qual poden ser membres tots els pares dels alumnes.

Procediment inscripció AFA

El principal mitjà de comunicació serà el correu electrònic:  afa@institutelpalau.com  i la bústia de suggeriments col·locada al costat de la porta del despatx.

Per ser soci de l’AFA preferim que ompliu telemàticament el següent enllaç:
Full d’inscripció AFA INS El Palau 24-25

En cas de tenir dificultats en la versió online, descarregueu-vos aquest full:
Full d’inscripció Soci AFA Institut El Palau (o demaneu-lo a consergeria) i porteu-lo juntament amb el comprovant de pagament a la bústia de l’AFA.

Ser socis de l’AMPA té el següents avantatges:

• Descompte en la compra de llibres de Batxillerat i Cicles Formatius a la botiga concertada.
  • Llibres de lectura socialitzats per als alumnes de l’ESO.
  • Orla de final d’etapa per a l’alumnat de l’ESO, el Batxillerat i els Cicles Formatius.
  • Petits descomptes puntuals a diferents comerços de Sant Andreu de la Barca.

El carnet de soci s’entregarà a l’alumne a l’inici de curs.

Comunicacions: El principal mitjà de comunicació serà l’adreça de correu electrònic afa@institutelpalau.com i la bústia de suggeriments col·locada al costat de la porta del despatx, i de secretaria.

Horari atenció presencial:
Dilluns a la tarda de 18h a 18.30h
*Fora d’aquest horari enviar un correu per concertar cita.

Participa i col·labora!

Totes aquelles persones que vulgueu formar part de la Junta o com a voluntari, per participar activament en les tasques de l’AMPA, esteu convidades, només cal que ens ho digueu i sereu benvingudes.

Grup de voluntaris: També podeu formar part del grup de whatsapp de voluntaris que tenim per tal de col·laborar en accions molt concretes. Us animem a tot i totes a formar-ne part.

Rebeu un salutació cordial i moltes gràcies per la vostra col·laboració,

Contacte:
afa@institutelpalau.com