Sortida Malgrat de Mar

Els passats dies 3 i 4 d’octubre, l’alumnat de 1r d’ESO de l’INS El Palau va anar a Malgrat de Mar amb l’objectiu de cohesionar els grups classe  i crear dinàmiques positives.

Començar l’institut després de tants anys a l’escola de primària pot generar pors, dubtes… A més a més, a 1r d’ESO la majoria dels alumnes no es coneixen perquè provenen d’escoles diferents. Per això vam pensar que organitzar aquesta sortida seria una bona manera de reforçar el sentit de pertinença al centre i al grup.

La convivència les 24h del dia, les tasques compartides i el treball en equip han estat claus a l’hora d’aconseguir els nostres objectius. Un altre factor essencial ha estat tenir la natura com a escenari; en aquest cas, el mar i la platja on hem pogut practicar un munt d’activitats aquàtiques molt divertides.

Des de la direcció del centre volem agrair la tasca realitzada pel professorat que ha participat en la sortida, així com també agraïm la col·laboració de les famílies.

Tant l’alumnat com el professorat han fet una valoració molt positiva de l’estada i han proposat que es doni continuïtat els propers cursos.

I a continuació us deixem un recull de fotografies dels moments viscuts!