Erasmus+

Durant el curs 2021-2022 ens vam estrenar com a centre formador en el programa ERASMUS+, conjuntament amb quatre centres més del territori català.

Us enllacem l’entrada a la pàgina de centres formadors en la qual vam tractar la difusió d’aquest projecte.
Si voleu saber-ne més, també us afegim més informació d’aquest programa. Esperem treure’n profit tota la comunitat educativa. Aviat tindrem més notícies.

ERASMUS+ Sessions de Coordinació de l’Equip Impulsor del Micro Consorci de Centres Formadors

Gener
Com ja sabeu, el nostre institut participa en un projecte Erasmus+ KA120 subvencionat per la Unió Europea amb l’objectiu de la millora dels centres educatius que hi participen i de l’aprenentatge de l’alumnat.

Tots els centres del projecte participen en la creació d´un logo. El nostre logo ha de representar allò que implica l’essència de formar part de l´Erasmus +KA120, un punt de partida per mostrar la internacionalització del nostre centre i per millorar la qualitat educativa.

Aquí teniu les bases per a participar en el concurs del logo, ànims artistes!

Febrer
El nostre alumnat de 2n i 4t d´ESO ha fet unes activitats abans d’endinsar-se en el concurs del disseny d’un logotip pel projecte CETE+. Ara ja saben que El Foix participa en un programa d´innovació Erasmus+ i que tenim aquesta oportunitat perquè tots som Europa. Properament sabrem més dels finalistes del logotip…

Es publiquen els criteris per a seleccionar les persones que participaran a les mobilitats dels curs 2021-22. Properament us concretarem dates.