Visita a l’exposició de MMACA

L’11 de Febrer, els alumnes de 1r de l’ESO van tenir l’oportunitat de visitar l’exposició itinerant del Museu de Matemàtiques a Catalunya (MMACA) en Vilafranca del Penedès..
En el seu interès, per part del MMACA de portar les matemàtiques a tots d’una manera lúdica amb objectes manipulables i trencaclosques, els alumnes van descobrir d’una forma entretinguda, divertida i amb experiències interactives que les matemàtiques es poden tocar, manipular i construir.

La participació dels alumnes va ser molt alta (90 alumnes de 1r de l’ESO), i van tenir molt d’interès, van gaudir tocant les matemàtiques i van valorar l’experiència com a molt positiva.
El agraïment del departament de Matemàtiques al MMACA per donar-nos l’oportunitat d’apropar les matemàtiques als nens i nenes i despertar la seva imaginació i interès per les matemàtiques

Fotos de la visita