Castanyada 2n d’ESO: Turó de Can Rigol

Un any més, amb motiu de la Castanyada, els alumnes de 2n d’ESO van fer una sortida a peu a un racó del Penedès. Aquest any el lloc triat va ser el turó de Can Rigol, a prop de la Bleda. El temps va acompanyar i va fer encara més agradable la caminada fins al turó, on els alumnes van esmorzar i van passar l’estona jugant a vòlei o a estirar la corda, o simplement explorant l’entorn. Un dels moments més divertits va ser quan una pilota va quedar penjada dalt d’un arbre i entre tots, en un veritable treball d’equip, la van fer baixar. A la tornada estaven cansats, però contents d’haver passat un bon matí a l’aire lliure.