Jornada per la Solidaritat a l’Institut El Foix 2017

nensDivendres 17 d’abril’ Institut El Foix de Santa Margarida i els Monjos va portar a terme la XVII edició de la Jornada per la Solidaritat.

La jornada centra les activitats en donar a conèixer i reflexionar sobre la cultura de pau i les seves estratègies, els drets dels infants i humans en general, la responsabilitat en la tinença d’animals, el respecte al medi ambient i la solidaritat davant les desigualtats i injustícies del món d’avui.

Estructurada en dues parts, comencen representants d’ ONG’s de la comarca, d’associacions, d’institucions, professors i altres particulars que expliquen els seus projectes, accions i maneres més solidàries de funcionar.

En una segona part es porten a terme tallers més lúdics dirigits per alumnes, exalumnes i també d’altres persones voluntàries. D’aquesta manera s’ha intentat afavorir tant el coneixement i difusió de la cultura de pau com la convivència i l’enriquiment de les relacions dins el mateix centre.

Al vestíbul es va exposar “Infàncies inclusives” cedida per l’ajuntament, i a l’esbarjo es van vendre productes de Comerç Just.

La Jornada es va acabar amb un acte de cloenda en que es va aixecar un castell assajat el mateix dia i es va fer una macrofoto de tot l’alumnat.

Des d’aquí aprofitem per donar les gràcies a totes les persones que han participat tan desinteressadament en portar a terme aquesta jornada.

Institut El Foix, Santa Margarida i els Monjos