Projecte Polar Change

L’alumnat de 1r d’ESO del nostre, participa en el Projecte Polar Change dins de la matèria de Ciències de la Naturalesa (Biologia i Geologia). Un equip d’investigació de l’Institut de Ciències del Mar de Barcelona (ICM-CSIC) està a punt de posar rumb a l’Antàrtida per estudiar les interaccions entre l’oceà i l’atmosfera en el context del canvi global. El projecte s’anomena Polar Change i l’expedició es durà a terme entre el 7 de febrer i el 20 de març de 2023, a bord del vaixell oceanogràfic Hespérides.

Des de l’àrea de Cultura Científica Marina de l’ICM s’ha dissenyat el projecte divulgatiu “Rumb a l’Antàrtida: 5 setmanes, 5 reptes”. A partir del 6 de febrer i fins al 13 de març, cada dilluns l’equip “Polar Change” de viatge cap a l’Antàrtida proposarà un repte als nostres alumnes sobre l’Antàrtida, la recerca oceanogràfica i la relació entre oceà i clima.

Més informació a: https://www.icm.csic.es/ca/icm-divulga