Premi premsa comarcal al millor reportatge solidari

El curs passat l’Institut El Foix va quedar finalista al Premi de la Premsa Comarcal a la Solidaritat, pel treball Avis i pandèmia: entre la por i l’enyorança, realitzat pels alumnes Ànnia Ferrer, Èrica Nortes, Sira Llenas i Lluc Benedicto, en la categoria 3r-4t ESO del curs acadèmic 2021-2022. La part més important del premi anava dedicada a una entitat sense ànim de lucre, que, en aquest cas, els mateixos alumnes van decidir que fos el Banc dels aliments de Sta. Margarida i els Monjos. El reportatge recull l’experiència d’alguns avis penedesencs durant la pandèmia, que es van trobar, tal com diu el títol, entre la por de contraure la malaltia i l’enyorança del contacte amb els seus éssers estimats.

Aquest passat dissabte 19 de novembre, els alumnes, les seves famílies, professors i representants del Banc d’aliments, van assistir a l’acte de lliurament al Petit Palau de la Música. El treball dels nostres alumnes, finalment, no va aconseguir el primer premi, però sí que es va situar en una destacada segona posició, com a finalista. Enhorabona a tot el grup per la feina ben feta i pel vostre compromís social!