Partit de basquet alumnes VS profes 2019

El passat divendres 7 de juny es va recuperar una de les tradicions més importants del nostre institut, el clàssic partit de bàsquet de professors versus alumnes.

L’equip guanyador de la lligueta de bàsquet: Jana, Ona, Patri i Cristian es va enfrontar a l’equip “all star” de l’institut: Sara, Èlia, Xavi M. i Rafa (agrair al Jordi la seva aportació per donar uns minuts de descans als titulars).

El partit va ser molt disputat, els alumnes van utilitzar la seva millor forma física per empar un nivell d’intensitat que esgotés els professors però el nostre equip “all star” va practicar el clàssic bàsquet control dels anys 90 que unit amb la seva veterania i major experiència els va fer guanyar el partit per un resultat global de 123 a 121.

Per acabar la jornada es va disputar un partit d’exhibició entre el nostre equip “all star” i un nou equip d’alumnes format per l’Hugo, el Martí, el Jordi i l’Àlex, a l’estil del clàssics enfrontaments “Harlem Globetrotters” contra “Washington Generals”. El nombrós públic va poder gaudir de l’espectacle donat pels dos equips, amb contraatacs, entrades, taps, assistències i espectaculars mats.

Només esperem que la nostra fantàstica afició no trigui gaire a gaudir a l’institut del nostre esport favorit.