Eva Montes premiada als Premis Joan Mañe i Guillaumes

eva
El passat dissabte 15 de novembre , en el marc de les Festes del Most de la Ràpita, es van lliurar els XXVIII Premis Joan Mañé i Guillaumes, convocats pel Grup d’Estudis Rapitencs.

L’alumna de l’Institut El Foix, Eva Maria Montes Mas, de 1r de batxillerat, ha estat guardonada amb el 1r premi de la categoria de 1r de batxillerat, amb el seu treball Torno a ser la rara, un text poètic i suggerent sobre l’assetjament escolar que pateix una noia la qual ha perdut un gran amic que la protegia.

Enguany es van presentar 981 treballs des de la categoria de P3 fins a la d’adults.

Moltes felicitats a l’Eva!